pondělí 30. prosince 2013

chata Dolní Bušínov II

28.5.2013
Důchod se blíží  (294 dnů) a tak stále sháním chatu. 
Za 2 roky kdy nějakou vyhlížím jsem si ujasnila jaká má být a kde. Co od ní očekávám. Měla by mít elektriku, voda může být klidně ze studánky. Pro mě tam musí být nějaké koupání a les, abych mohla chodit na houby. Pro manžela a syny tam musí být nějaká sportoviště jako tenisové kurty a nějaké hřiště. a nebo musí být kousek od Šumperka, aby mohli na chatu jet na kole. 
Vím, že jsou to dost vysoké požadavky. Jsou splnitelné? Už mám vybrané lokality a tak stále koukám po inzerátech. 
V pondělí večer se po delší době objevil inzerát.
Druhý den ráno jsem hned telefonovala a domluvila jsem se s makléřkou na dnešní prohlídce. Už jsme vyjížděli za Šumperka, když mi volala, že prohlídku ruší a v pondělí mi určitě zavolá a domluvíme se na jindy. Chtěla jsem se projít po chatě aspoň na fotografiích a zažila jsem šok.

Žádné komentáře:

Okomentovat